[ad_1]
65% респондентів обирають листування у спілкуванні з колегами чи клієнтами проти 35%, які віддають перевагу дзвінкам.
Rakuten Viber провів велике дослідження ставлення українців до вхідних дзвінків, в якому взяли участь 18 тисяч респондентів. Згідно з результатами, 57% громадян не проти спілкуватися телефоном, тоді як 22% ставляться нормально до дзвінків, якщо була попередня домовленість.
Водночас кожен 5-й респондент віддає перевагу повідомленням. Найчастіше текстове листування вважають зручнішим у спілкуванні з колегами чи клієнтами — 57% за повідомлення проти 35% за дзвінки; питаннях від магазинів, кур’єрів тощо — 70% проти 30% за дзвінки; а також інших можливих розмовах — 78% проти 22% за дзвінки.
Щодо дзвінків від компаній з акціями та пропозиціями замовити послугу, українці були однозначними у відповідях: 80% респондентів це дратує, тоді як 20% зазначили, що ставляться до таких викликів добре, на випадок, якщо бізнеси запропонують щось дійсно корисне.
Загалом 45% українців ставляться нейтрально до дзвінків з незнайомих номерів, тоді як 55% українців такі виклики дратують. Серед причин такої реакції 68% українців зазначили, що дзвінки від незнайомих контактів не приносять нічого корисного, а тільки забирають час. Ще 18% відповіли, що від подібних викликів постраждали вони самі або їх рідні.
Чи хотіли б українці автоматично дізнаватися, хто телефонує з незнайомого номера? 94% респондентів відповіли позитивно: 72% — однозначно так, 19% — в окремих випадках і 3% — якщо телефонує компанія.
40% українців перевіряють невідомі номери: 16% шукають в інтернеті, 13% — за допомогою спеціалізованих програм, 11% — у Rakuten Viber. Загалом 53% українців блокували невідомі контакти за останні три місяці.
Дзвінки лише для своїх: 56% українців не беруть слухавку, коли телефонують невідомі номери
[ad_2]
Источник