[ad_1]
25 квітня в кінотеатрах розпочався показ комедійного екшну «Каскадер» з Раяном Ґослінґом та Емілі Блант у головних ролях. Це кіноадаптація однойменного пригодницького серіалу, який налічував 5 сезонів та транслювався на телеканалі АВС з 1981 по 1986 роки. Режисурою займався Девід Літч, котрий за останні 10 років встиг зарекомендувати себе як чудовий постановник екшн-фільмів («Атомна блондинка», «Форсаж: Гоббс та Шоу», «Швидкісний поїзд»). У цій резенції розповідаємо, чому новий фільм дуже приємний глядацькому оку.
«Каскадер» / The Fall Guy
Жанр комедійний бойовик
Режисер Девід Літч
У ролях Раян Ґослінґ, Емілі Блант, Аарон Тейлор-Джонсон, Ганна Веддінгем, Тереза Палмер, Вінстон Дьюк, Стефані Сюй
Прем’єра кінотеатри
Рік випуску 2024
Сайт IMDb
Кольт Сіверс — професійний каскадер та постійний дублер голлівудської суперзірки, розкрадача сердець Тома Райдера. У Кольта романтичні стосунки з найкращою дівчиною на світі, операторкою Джоді Морено, улюблена робота та повна впевненість у тому, що життя вдалося. Але один прикрий нещасний випадок на знімальному майданчику ставить хрест на цій впевненості: каскадер втрачає кар’єру, кохану людину, а найстрашніше — самого себе.
Доля дає хлопцю другий шанс, коли до нього звертається продюсерка Гейл Меєр та пропонує здійснити камбек, причому у дебютному фільмі колишньої — космічній науковій фантастиці «Металевий шторм». Кольт спочатку відмовляється, але коли чує, що Джоді особисто наполягла на його присутності, одразу вирушає на місце фільмування. Та згодом герой стикається з куди більшою проблемою, ніж страх повернення у професію. Таємниче зникнення Тома Райдера обіцяє зірвати проєкт та назавжди поховати мрії коханої про режисерську кар’єру.
Колишній каскадер Девід Літч, який неодноразово був дублером Бреда Пітта, знає як ніхто інший, як знімати складне трюкове кіно та якою ціною дається виконання цих трюків.
За своєю суттю «Каскадер» — любовний лист небезпечному покликанню, котре обирає кожен, хто біжить по лезу заради швидкоплинної глядацької розваги. Це робота, яка практично завжди лишається непоміченою, а уся слава дістається акторам-зіркам. Рутина з розряду «поки ти знімався у постільній сцені з Кім Бейсінгер, я в тачці горів». Навіть клятий «Оскар» не має втішної номінації, котра могла б вшанувати невдячну каскадерську працю.
А ще новий фільм Літча покликаний нагадати, що ніякі комп’ютерні спецефекти, якими напхані сучасні високобюджетні блокбастери, ніякі Месники та оті ваші іграшкові «камені нескінченності» не здатні замінити реальні практичні трюки. Та й не секрет, що свіже повітря значно корисніше за душні приміщення з зеленими чи синіми стінами. Тож у цьому контексті постановник схиляється до олдскульного підходу у виконанні екшн-сцен, тим самим посилаючись на епоху, коли вийшов оригінальний телесеріал.
Втім, найбільше у «Каскадері» підкупає навіть не це, а неприкрита жага творців максимально якісно розважити свою публіку, і тут у фільма повнісінький порядок. Це яскравий приклад того, як при досить невибагливому сюжеті можна зліпити видатний і веселий кіноатракціон, дві години чистого задоволення.
Мабуть, не варто зайвий раз нагадувати, що екшн тут поставлений і зафільмований пречудово. Ось, пане Снайдере, як треба використовувати слоумоушн, причому, як бачимо, доцільніше це робити під солодкі звуки класики (кавер на I Was Made For Lovin’ You), ніж пафосний надривний саундтрек.
Жанрово картина становить химерний коктейль з бойовика, ромкому та детективу, і усі ці напрями гарно уживаються разом.
Літч завзято відкриває завісу кіновиробництва, міркує про доцільність поліекрана в межах поліекрана, відсилає до сетингу «Дюни» та науково-фантастичних блокбастерів про зіткнення з прибульцями загалом. Коли ж настає час згадати про автентичного виконавця трюків, то хай це буде Том Круз. Якщо когось і цитувати, то чому б не героя першого «Форсажу» — справді культового екшн-фільму давно минулої епохи. А якщо перекидати автівки догори дриґом, то тільки так, щоб потрапити до Книги рекордів Гіннеса.
Ця весела і гучна пригода підкріплюється доречною іронією та хорошою взаємодією у кадрі. За першу відповідає суцільно карикатурний Аарон Тейлор-Джонсон, котрий уособлює збірний образ розбещених славою зірок. За другу — Раян Ґослінґ та Емілі Блант, між якими простежується захоплива хімія та цікава динаміка стосунків. Ґослінґ хоч і відмовляється від розкішної сталлонівської шуби, але і досі виглядає напрочуд стильно.
На другорядних ролях можна побачити зірку «Теда Лассо» Ганну Веддінгем та, відповідно, «Чорної пантери» Вінстона Дьюка, які непогано доповнюють основну сюжетну лінію. По старій джонуіківській традиції не обійшлося і без милого песика. Мимохідь згадаємо й про декілька прекрасних камео, котрі ще більше підсолоджують загальне враження від фільму.
У підсумку глядач отримує дві години чудового дозвілля, що досягається завдяки багатомісячній титанічній роботі кіноробів та, зокрема, каскадерів. І от про це ніколи не варто забувати.
[ad_2]
Источник